tirsdag den 24. september 2013

Atlanta...




Så er jeg landet i Atlanta...og havde et par travle dage til at starte med... Coktailparty, Japansk restaurant, Dyreinternat, Coca Colas hovedekvarter, Hard Rock Cafè, Mega udsigt fra 72. etage midtown Atlanta, Tapas restaurant, Baptistkirke og masser af Gospel og så endelig en tur i poolen :-)


I dag har jeg været til møde med Atlanta Collage Society, en kunstnergruppe 
jeg er medlem af og har udstillet sammen med. 


Jeg glemte i min iver at tage nogle fotos imens der var 
nogle folk til stede :-) 

Jeg var lidt "bange" for at tage derud :-) mest fordi jeg ikke synes jeg er helt "stiv" til Amerikansk, 
det er jo ikke så tit jeg øver det, men det gik nu meget fint :-) 
og som min søn sagde: Mor, du bliver glad for det når du har været der :-) og han fik selvfølgelig ret... 

Det var super at se dem og de var selvfølgelig rigtig søde og tog sig pænt af mig :-) Der var først info møde hvor de fortalte om næste års udstillinger, så det glæder jeg mig til og så var der et foredrag med en Amerikansk kunstner der hedder Harriet Rising, 
som også har lavet en del sociale kunst projekter i nogle af de 
slemme sorte bande inficerede områder i byen... 

Jeg blev inviteret med til Åbning af et eller andet multikulturelt der skal foregå d. 3. Okt. 
Gruppen havde fået 4 billetter og de synes at jeg skulle med når jeg nu er 
kommet så lang vejs fra :-) så det glæder jeg mig til... 
Tror måske lige det er en god idè at undersøge inden 
hvad det er jeg skal se :-) 
Måske jeg skal tage mit fine tøj på, tror det er et arrangement for folk 
der er noget ved "musikken" :-)

Så... flere spændende oplevelser venter forude....

Hold nu da helt op det er fantastisk at være i USA... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar