lørdag den 5. oktober 2013

Kunst kunst og kunst...

Torsdag aften, den fine kjole på og så lidt læbestift :-)  og så til fernisering i Atlanta Botanic Garden...
Et godt glas hvidvin og det store smil på...
dejligt kunstnergruppen inviterede mig... 
Et stort arrangement hvor kunstnere og forskellige andre institutioner 
havde lavet Fugleskræmsel skulpturer i alle mulig stilarter... 
sjov idè og sjovt at se... der var også en udstilling der
 hedder "Imaginary worlds". En udstilling der er i USA for første gang. 
Det er store skulpturer lavet af planter som der så lyser op om aftenen... interessant...








Fredag morgen, frisk som en havørn og klar til at komme ud at brænde benzin af og opleve noget... 
Jeg besøgte High Museum of Art, fint sted, men AROS kan nemt konkurrerer, 
der er meget mere og bedre kunst, efter min smag...  
Jeg besøgte Atlanta Museum of Design bagefter, det lå lige rundt om hjørnet, 
men det var heller ikke helt optimalt der var kun en bestemt form for 
møbeludstilling... jeg havde håbet på der var lidt fashion design mm.. 
så jeg kunne vende hjem til Sasia med lidt friske input...
men nu er det set og der var ikke så meget inspiration at hente :-)
Men det er lige noget for Michell, senere på måneden har de en udstilling med 
den mest betydningsfulde Grafiske designer i verden... 
så afsted med dig min dreng...
Her er lidt lidt snapshots fra dagen der gik :-) 









Tak til jer derhjemme der læser med, 
det er dejligt at dele alle mine oplevelser med nogen...<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar