tirsdag den 1. oktober 2013

Min 12. dag i Atlanta...

Livet er noget anderledes i Atlanta end i New York... 12 dage er smuttet afsted, der er blevet slappet af og familiehygget, shoppet lidt og spist dejlig mad... solet og badet lidt og lagt planer for de sidste 18 dage...Der er en masse kunst jeg skal have tjekket ud, og nogle ferniseringer jeg skal til. Der er rigtig meget fokus på kunst i Oktober md. her i Atlanta så det er helt perfekt.

Jeg har lejet en bil, så der skal brændes benzin af, og det skal jeg så lige love for der blev i går... Puha... godt jeg har lånt en gps ellers var det fuldstændig umuligt. Der er motorveje og frakørsler i et uendeligt mønster, som jeg ikke lige kan gennemskue, og min "dame" i gps`en gøre det ikke specielt meget nemmere. Så her gælder det om at holde tungen lige i munden. Min "Dame" taler en blanding imellem dansk og engelsk, så udover at spidse ørene for at fange de engelske ord rigtigt, skal jeg også gætte mig til hvilke hun oversætter, nå men jeg må ud at øve mig igen i dag :-)

Lidt genbrugs lækkerier :-) mon ikke Keld er glad for der ikke er plads til den her i kufferten :-)


Selvom man er et fugleskræmsel kan man vel godt tage sig en slapper :-)


Har på fornemmelsen de er en smule foran med julepynten her end i DK :-)


Lørdags hygge på den Tiltede Kilt...det ser vist værre ud end det var :-)


Min fine fine bil og min ven de næste 18 dage :-) 

Alt godt til jer derhjemme, jeg glæder mig selvfølgelig til at se jer alle sammen igen :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar